Emaitzak: 5

ES EU
Fabrikazio mekanikoa (1)
Al cerrar la puerta se aspira aire de la atmósfera por una válvula antirretorno y, al abrir la puerta, escapa el aire por un regulador de caudal. Atea itxitakoan atmosferatik airea xurgatuko da itzulerarik gabeko balbula baten bidez, eta, atea irekitakoan, aireak ihes egingo du emari-erregulatzaile batetik.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Zehar-lerroa (2)
En algunos modelos existe una versión reducida de la válvula combinada, en la que no existe cámara de vacío, por lo que la válvula funciona contrarrestando la presión de los gases de escape con la presión de la bomba de aire secundario actuando como una simple válvula antirretorno. Modelo batzuek badute, oraindik, balbula konbinatuaren bertsio murriztu bat, huts-ganberarik gabea. Modelo horretan, aire sekundarioaren ponpako presioarekin egiten dio aurre balbulak ihes-gasen presioari, eta euste-balbula arrunt gisara jarduten du.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Esta fuga puede ser, bien por las tuberías, bien por la válvula antirretorno de la bomba o bien por la válvula del regulador de presión del sistema. Leku hauetatik egiten du ihes gasolinak: hodietatik, ponparen euste-balbulatik edo sistemaren presioa erregulatzeko balbulatik.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Instalatze eta mantentze lanak (1)
En los grupos de sobreelevación de tipo convencional, debe instalarse una válvula antirretorno, de tipo membrana, para amortiguar los posibles golpes de ariete (apartado 3.3.6 Grupos motobomba). Gainpresio-ekipo konbentzionaletan, atzera ezineko balbula bat instalatu behar da, mintz erakoa, izan daitezkeen ahari-kolpeak arintzeko (3.3.6 atala. Motoponpa-ekipoak).

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx